همیشه تصور ما از گل فروشی  فروشگاه های بزرگ با ابعاد بزرگ بوده اما کوچکترین (از نظر ابعاد) و بزرگترین (از نظر سفارش های بیشمار) گل فروشی رضوان  واقع  در بلوار کشاورز تقاطع خیابان فلسطین بدون شک یکی از بهترین گل فروشی ها از نظر کیفیت گل ها و قیمت مقرون به صرفه بوده.

دکه ما محیطی صمیمی برای شما ایجاد می کند تا بتوانید در یک تعامل دو جانبه ضمن سفارشی سازی، گل آرایی سفارش خود، هر آنچه که ما در رابطه با گلها را میدانیم را نیز از ما بپرسید.

میخواین خودتون گل آرایی کنین: این کار تو دکه ما کاملا شدنیه. لذت گل آرایی توسط خودتان نیز از دیگر کارهایی است که ما در دکه گل فروشی خودمان این امکان را به شما می دهیم.

شما همچنین می تونید برای سفارش گل و یا تاج گل خودتان دست به کار شوید و گل آرایی آن را طبق سلیقه خودتان انجام دهید.

دکه گل فروشی ما، آماده ارائه گلهای باکیفیت و با قیمت مناسب برای مناسبتها و رویدادهای خاص شماست و همیشه به دنبال  ایده هایی خلاق برای شیوه ارائه گل و گیاه به مردم  می باشد . سالها فعالیت ما در حوزه گل فروشی باعث شد تا از سال ۱۳۹۰ به فکر راه اندازی سایت گل فروشی رضوان برای سفارش گل و خرید جعبه گل به صورت آنلاین برای مشتریان خود باشیم. بر این اساس این سایت راه اندازی و سفارش مشتریان از طریق این سایت انجام می شود. در گل فروشی رضوان  سعی شده تا گلهای باکیفیت به مشتریان ارائه شود. گلهای ما بنا به میزان سفارش تقریبا روزانه از بازار گل تهیه میگردد. از این رو گلهای موجود بسیار تازه و درجه یک هستند. شما می توانید به همراه سفارش گل خود نیز انواع هدیه های عروسک، شکلات آجیل و غیره را نیز سفارش دهید.

ارسال روزانه گل شاخه برید برای قرار دادن در داخل گلدان، اگر میخواهید هر هفته یا روزتان را با گلهای تازه آغاز کنید با ما در تماس باشین. کاتالوگهای هفتگی ما رو میتونین از رو سایت ما دانلود کنید و سفارش بدین. گلهای ارزان و زیبا و با ماندگاری بالا برای شما ارسال میشه.

دریافت هدیه  و شکلات و کارت تخفیف برای رهگذاران در ساعتهای ایام مناسبتی: ما سعی میکنیم با تعامل خوب با رهگذران همیشه یادآور شادی و نشاط و سرزندگی باشیم. شما می توانید وارد دکه گل فروشی ما بشین، هر گلی را که خواستین بو کنین، لمس کنین، عکس بگیرین و اگه سوالی داشتین از ما بپرسین

گل فروشی رضوان به جمع آوری برخی از تاریخها از مشتریان خود در مناسبتهای خاص برای آنها هدیه گل ارسال می نماید همچنین شما می توانید در مناسبت های ولنتاین، روز مادر، روز زن، روز پدر و … سفارش گل خود را در گل فروشی ثبت نمایید. شما می توانید به همراه سفارش گل خود نیز انواع هدیه های عروسک، شکلات آجیل و غیره را نیز سفارش دهید. همچنین گلفروشی رضوان وبلاگی blog.rezvanflower.ir دارد که در آن همه روز مطالب خواندی در رابطه با گل و گیاه منتشر می شود و این مطالب شامل چگونگی نگهداری از گل و گیاه و یا سایر مطالب جذاب می باشد. در ادامه ما تلاش میکنیم تا آموزش نگهداری گل و گیاه رو به صورت فیلم هم داشته باشیم. جهت پرداخت سفارش گل شما می توانید از روش پرداخت اینترنتی و یا پرداخت در محل و یا واریز به حساب استفاده نمایید.روزانه در گل فروشی رضوان انواع مختلفی از گل ها به صورت ویژه برای فروش گذاشته می شود شما می توانید با دنبال کردن روزانه سایت ما از این تخفیفهای ویژه استفاده نمایید.

سفارشهای گل اکثرا توسط وانت گل فروشی حمل می شود. هزینه حمل تمامی کارها و محصولات ما در تهران به صورت رایگان بوده. گل فروشی رضوان حمل گل به شهرهای نزدیک را نیز انجام می دهد. جهت سفارش گل در گل فروشی ، شما می توانید هم به صورت اینترنتی و هم تلفنی اقدام نمایید. سفارش ارسال گل به سایر شهرها همچون مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان، کرمان نیز توسط گلفروشی ما انجام می شود.

بزرگترین و بهترین گل فروشی در حوزه تاج گل مناسبتی

با توجه به آداب و رسوم و فرهنگ حاکم در کشور‌مان خرید گل در تمامی مراسم‌های شادی و عزاداری‌ها و دید و بازدید‌ها مرسوم می‌باشد و مردم تمایل به خرید گل برای مراسم گوناگون از خود نشان می‌دهند. تاج گل ترحیم و تاج گل شاد  موجود در گل فروشی ها عموما برای مراسم سوگواری و یا مراسم عروسی و جشن ها ی شما طراحی شده است که نسبت به سلیقه و بودجه شما گل آرایی و برگ آرایی میشود.