خدمات شبکه های کامپیوتری،شرکت های ارائه دهنده خدمات شبکه،شرکت خدمات شبکه،انواع خدمات شبکه،کاتالوگ خدمات شبکه

۱۰ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

تخفیف های ویژه کاربوی چیست؟

کاربوی: اپلیکیشن خدمات خودرو در محل

 چرا کاربوی پرطرفدارترین اپلیکیشن خدمات خودرو در محلاست؟

در هر کجا که هستید و در هر زمانی می توانید در خواست سرویس خودروی خود را در اپلیکیشن جامع خدمات خودرو کاربوی ثبت کنید. خدمات اپلیکیشن کاربوی در حال حاضر شامل: تعویض روغن و فیلتر، تعویض لنت ترمز، تعویض باطری، پنچرگیری تیوبلس، کارواش در محل، صفرشویی و پلیمر بدنه می باشد که هر ماه خدمت جدیدی به خدمات کاربوی اضافه می شود.

 

 تخفیف های ویژه کاربوی چیست؟

خوشبختانه شما می توانید با نصب این اپلیکیشن برای گوشی های اندروید از کافه بازار یا گوگل پلی و برای گوشی های اپل از سیب اپ به صورت خودکار در اولین سفارش خود 25% تخفیف ویژه دریافت کنید. همچنین از طریق اپلیکیشن و صفحه شبکه اجتماعی کاربوی از تخفیفات ماهانه اطلاع یابید.

 چرا استفاده از کاربوی احساس خوبی به ما می دهد؟

اپلیکیشن کاربوی طیف متنوعی از محصولات برای همه خودروها را گردآوری کرده است که متناسب با مدل ماشین می توان آن را با چند کلیک ساده پیدا کرد و ضمانت 100% می کند که تمامی محصولات آن اصلی است. شما با کاربوی وقت خود را در ترافیک هدر نمی دهید، محیط زیست را با کاهش مصرف سوخت و استفاده از کارواش نانو حفظ می کنید، مدیریت زمان خود را بهتر می کنید و از همه جذاب تر اینکه خدمات با کیفیت را با قیمت بسیار مناسب دریافت می کنید.

کاربوی ها بسیار محترمانه برخورد می کنند، انعام نمی گیرند و دلسوز برای حال خوب ماشینتون هستند.

 

 

در حال حاضر خدمات تخصصی کاربوی چیست و چه خدماتی در ادامه اضافه می شود؟

کارواش سبز (کارواش نانو): کارواش آنلاین کاربوی با استفاده از به روزترین تکنولوژی‌های نانو، خودروی شما را بدون استفاده از قطره‌ای آب، درخشان‌تر و زیباتر از همیشه خواهد کرد. با استفاده از کاربوی دیگر در صف کارواش معطل نشده و انعام پرداخت نمی‌کنید و مهم‌تر از همه، بدنه خودروی شما از آسیب‌های ناشی از کارواش‌های سنتی و اتوماتیک (کارواش آب) در امان خواهد بود.

 تعویض روغن: کاربوی انواع روغن موتورهای داخلی و خارجی باکیفیت و توصیه شده توسط سازنده خودرو را ارائه می‌کند. جالب است بدانید که برای ارائه سرویس تعویض روغن در محل، کاربوی از کاور و ابزاری استفاده می‌کند که حتی یک قطره روغن، بر روی بدنه وکف محیط ریخته نشود!

 تعویض لنت ترمز: کاربوی طیف متنوعی از لنت ترمزهای اصلی (Genuine Parts) و همچنین برندهای مطرح بازار را ارائه می‌کند. اگر تجربه تعویض لنت را در تعمیرگاه داشته باشید پس حتما با چالش پیدا کردن لنت ترمز اصلی مواجه شده اید. در اپلیکیشن کاربوی لنت ترمز با برندهای اصلی متناسب با خودروی شما ارئه می شود و میتوانید ارائه سرویس تعویض لنت ترمز در محل را با چند کلیک ساده درخواست نمایید.

 تعویض باتری: کاربوی طیف متنوعی از برندهای باطری مطرح بازار را همراه با ضمانت ارائه می‌کند، همچنین در صورت تمایل باطری قدیمی شما را با قیمت مناسب از شما خریداری می‌کند تا با قیمت مناسب‌تر اقدام به تهیه باتری نمایید. حرکت دادن ماشینی که باتری خالی کرده است برای همه سخت است و نیاز به باتری به باتری کردن است، اما کاربوی کار رو راحت کرده است، با درخواست تعویض باتری در محل، باتری مورد نظر را انتخاب می کنید و کاربوی در زمان مورد نظر شما برای تعویض باتری شما اقدام می کند.

 پنچرگیری تیوبلس: دیگر لازم نیست در زمان پنچری ماشین دست ها و لباس های مرتب خود را کثیف کنید. مطمئنا خانم ها در زمان پنچری بیشتر از آقایان دچار مشکل می شوند. اپلیکیشن کاربوی کار رو بسیار راحت کرده، کاربوی پنچرگیری لاستیک های تیوبلس به همراه تنظیم باد را در زمان و مکان دلخواه انجام می‌دهد.

 سرویس لوکس: شامل خدمت صفرشویی و پلیمر بدنه می باشد.در پلیمر بدنه با ایجاد یک لایه پلیمری روی بدنه ماشین موارد محافظتی از جمله: محافظت در برابر اشعه UV خورشید و کدر شدن رنگ ماشین، محافظت در برابر خط و خش های جزئی را همراه با درخشندگی و آینه ای شدن بدنهشامل می شود. بدنه ماشین پلیمرشده دیرتر کثیف می شود و زودتر هم تمیز خواهد شد و ماندگاری پلیمر بدنه بسته به نوع نگهداری شما بین 1 تا 2 ماه خواهد بود.

وب سایت کاربوی: https://carboy.ir

اینستاگرام کاربوی: http://instagram.com/carboy.ir

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

صنایع فلزی کاوه،بزرگترین تولید کننده درب آکاردئونی

تولید انواع درب آکاردئونی

درب آکاردئونی در انواع مدل و طرح های مختلف تولید شده است و به واسطه همین امر می توان مطابق با سلیقه و نیاز آن را تهیه نمود. درب آکاردئونی از جمله محصولات حفاظتی محسوب می شود که می توان آن را برای تمام ساختمان ها با کاربری های متفاوت مورد استفاده قرار داد. این رنگ های مختلفی نیز تولید شده است تا از این طریق بتوان مطابق با نمای ساختمان و رنگ دیوارها آن را تهیه کرد. از جمله مدل های این محصول حفاظتی می توان به درب آکاردئونی سه گل، چهار گل، کلاسیک و پروانه ای اشاره نمود که هریک از تراکم و ارتفاع های مختلفی برخوردار می باشند.

امنیت بالا درب آکاردئونی

درب آکاردئونی از محصولات حفاظتی است که دارای ضریب امنیت بسیار بالایی می باشد. این محصول به گونه ای تولید شده است که با نصب و اجرای آن بر روی تمام مدل درب ها می توان از ورود سارقان به داخل ساختمان ها جلوگیری به عمل آورد. با استفاده از حفاظ اکاردیونی و نصب آن بر روی دیوارها می توان موجب تضمین امنیت به بهترین حالت ممکن گردید. این مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای تولید شده است که خرید و نصب آن بر روی مدل درب ها از اهمین بسیار بالایی برخوردار می باشد.

استاندارد بالای درب آکاردئونی

درب آکاردیونی از جمله محصولات حفاظتی است که مطابق با آخرین و بهترین استاندارد های روز دنیا تولید شده است. این مدل از حفاظ ساختمان به گونه ای است که دارای قفل های بسیار محکم و ایمنی است. این قفل ها دارای ساختاری هستند که باز شدن آن ها تنها با استفاده از کلید مخصوص امکان پذیر می باشد. همچنین می توان اشاره نمود کیفیت حفاظ اکاردیونی نیز بسیار بالاست و به همین جهت می توان در شرایط آب و هوایی مختلفی از این محصول کاربردی بهره مند گردید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

چای کیسه ای 25 عددی نیوشا

با دمنوش نیوشا، طعمی خوب را با خواص باورنکردنی تجربه کنید

شرکت “نیوشاداریان” در سال ۱۳۸۵ با موضوع فعالیت تولید، بسته بندی و توزیع انواع مواد غذایی ثبت گردیده است. شرکت نیوشاداریان فعالیت خود را با تولید و توزیع چای سیاه شروع کرد و در سال های نخست عمده محصولات شرکت انواع چای بود، اما در حال حاضر نیوشاداریان علاوه بر تولید انواع گوناگون نوشیدنی های سلامت، گستره فعالیت خود را به نحو چشمگیری توسعه داده است و در دو زمینه صادرات و واردات مواد اولیه و همچنین حمل و نقل نیز فعالیت قابل توجهی دارد.

امروز سبد محصولات تولیدی نیوشاداریان گستره وسیعی از انواع چای های سبز و سیاه مخلوط با ادویه ها و گیاهان طبیعی، دمنوش های گیاهی و همچنین پودرهای قهوه است که با برند تجاری «نیوشا» تولید می شوند. این محصولات در سطح فروشگاه ها یافت نمی شوند و فقط به شکل مستقیم از طریق شبکه توزیع بازاریابی شبکه ای نیوشانیک و نمایندگان مستقل آموزش دیده به مصرف کنندگان معرفی و ارائه می شوند. امروز محصولات «نیوشا» جایگاه ویژه و منحصر به فردی در بین مردم پیدا کرده و سهم قابل توجهی از بازار نوشیدنی ها را به دست آورده است.

به طور کلی انواع چای و دمنوش نیوشا را می توان در ۴ دسته تقسیم بندی کرد:

۱) دمنوش نیوشا

۲) مخلوط چای های سیاه نیوشا

۳) مخلوط چای های سبز نیوشا

۴) چای های خالص نیوشا

در ادامه به معرفی سبد محصولات دمنوش شرکت نیوشا خواهیم پرداخت.

دمنوش های نیوشا:

چای ترش کیسه ای نیوشا

امروزه از گل چای ترش یا چای سرخ برای تهیه انواع نوشیدنی و مربا استفاده می شود. تنظیم قند خون، تنظیم فشار خون، تنظیم کلسترول خون و کاهش وزن از خواص چای ترش است. این چای دارای خاصیت ضد سرطانی است و در بهبود عملکرد کبد و بهبود افسردگی نقش مهمی دارد.

اگر دارای فشار خون بالایی هستید، مصرف این چای به مدت ۲ الی ۶ هفته و به میزان یک تا سه بار در روز می تواند به تنظیم فشار خون شما منجر شود. بهتر است بانوان شیرده و کسانی که بزودی عمل جراحی دارند، از مصرف این چای اجتناب کرده و در مورد این چای با پزشک خود مشورت کنند.

دمنوش آویشن، زیره و زنیان نیوشا (حس خوب زندگی)

این دمنوش از ترکیب آویشن، زیره و زنیان تولید شده است و دارای خواص جالب توجه و طعم مناسبی است. از خواص این دمنوش می توان به خاصیت آنتی اکسیدان، بهبود تنفس، بهبود روحیه و ضد اضطراب، بهبود زخم معده، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد کبد، تقویت استخوان ها، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، ضد سرطان، ضد میکروب، کاهش درد، کاهش درد قاعدگی، کاهش کلسترول و کاهش وزن (لاغری) اشاره کرد.

دمنوش رویبوس نیوشا

چای رویبوس دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و به کاهش استرس کمک می کند. اگر دچار بی خوابی هستید، این چای به دلیل عاری بودن از هرگونه کافئین، یک گزینه مناسب برای قبل از خوابیدن است. چای رویبوس نیوشا می تواند قند خون را تنظیم کند و بنابراین برای افراد مبتلا به دیابت مفید است. همچنین افرادی که دارای سنگ کلیه هستند می توانند این چای را به راحتی استفاده کنند.

دمنوش ریز میوه های قرمز نیوشا

این دمنوش از ترکیب ریزمیوه های قرمز مانند توت فرنگی، تمشک، کرن بری، زرشک و همچنین چای ترش تشکیل شده است.

این دمنوش دارای خواص و تاثیراتی مانند آنتی اکسیدان، استحکام دندان ها، بهبود افسردگی، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد کبد، بهبود عملکرد مجاری ادراری، بهبود عملکرد مغز، ترمیم زخم، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، جلوگیری از بیماری لثه، ضد سرطان، ضد میکروب، کاهش درد و التهاب، کاهش کلسترول و کاهش وزن (لاغری) است.

دمنوش ریزمیوه‌های قرمز دوی پک، فاقد هرگونه مواد نگهدارنده است و بدین جهت باید حتما در یخچال نگهداری ‌شود؛ اما نکته حائز اهمیت، نوع بسته‌ بندی این محصول است، که از آن به عنوان بسته بندی ساندیسی یاد می‌شود. این نوع بسته بندی به دلیل قابلیت زیپ کیپ بودن، مانع از نفوذ رطوبت شده و با حفظ طعم و عطر دلچسب دمنوش موجب افزایش ماندگاری آن می‌شود.

دمنوش گل گاو زبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا

این دمنوش یکی از بهترین دمنوش های شرکت نیوشا است که دارای خواص و تاثیراتی نظیر آرامش اعصاب، برطرف کننده تپش قلب، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد قلب و عروق، بهبود عملکرد کلیه، بهبود عملکرد مغز، بهبود عملکرد مفاصل و ماهیچه ها، بهبود کیفیت خواب، تسریع کننده کاهش وزن، تنظیم قند خون، رفع اسپاسم عضلانی، رفع التهاب و مقابله با روماتیسم، رفع حساسیت و التهاب های پوستی، ضد باکتری، ضد تشنج، ضد سرطان، ضداضطراب و افسردگی، کاهش کلسترول و محافظت سلولی است.

دمنوش مثلثی به نیوشا

اگر به دنبال یک دمنوش با طعم فوق العاده و دارای اثراتی مانند افزایش میل جنسی، التیام بخش عملکرد مجاری تنفسی و ریه، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد کبد، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون، ضد سرطان و کاهش کلسترول هستید می توانید دمنوش مثلثی به نیوشا را امتحان کنید. این دمنوش یکی از محبوب ترین محصولات سبد دمنوش نیوشا است و با ۱۰ دقیقه دم کشیدن در آب جوش، قابل مصرف می باشد.

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا

با ترکیب علمی و دقیق گیاهان پرسیاوشان، مرزنجوش و بابونه، دمنوش معجون رویایی نیوشا خلق شده است. این دمنوش علاوه بر اینکه به آرامش اعصاب کمک می کند، در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و کبد نیز موثر است. دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا همچنین دارای خواصی مانند تنظیم کننده فشار خون، تنظیم کننده قند خون، سم زدا، ضد سرطان و ضد میکروب، کاهش دهنده درد و التهاب و کاهش دهنده کلسترول است.

دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا

چهار میوه که در آب و هوای استوایی بهترین رویش را دارند، دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا را تشکیل می دهند. این چهار میوه عبارتند از آناناس، نارگیل، انبه و آووکادو. از جمله خواص این دمنوش می توان به بهبود عملکرد تیروئید، بهبود عملکرد دستگاه گوارش، بهبود عملکرد جنسی، تنظیم فشار و قند خون، بهبود عملکرد قلب و عروق، تقویت استخوان ها، ضد میکروب، کاهش درد و التهاب، کاهش کلسترول و کاهش وزن (لاغری) اشاره کرد.


برخی از دمنوش های نیوشا به عنوان دمنوش لاغری نیوشا مورد استفاده قرار می گیرند. جهت مشاوره و استفاده از این دمنوش ها، با شماره 09120727664 تماس حاصل فرمایید. 


فروشگاه آنلاین پاک تن طب، به عنوان عرضه کننده ی محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی سالم و مناسب برای سلامت تن و روان، به صورت مستقیم اقدام به عرضه محصولات شرکت نیوشا نیک از جمله دمنوش نیوشا، چای نیوشا، قهوه نیوشا و ... نموده است. 

دمنوش-نیوشا.jpg

محصولات عرضه شده در فروشگاه انلاین پاک تن طب عبارتند از:

چای ترش کیسه ای نیوشا

چای خالص کیسه ای نیوشا (لفاف آلومینیومی)

هات چاکلت کلاسیک 20 عددی نیوشا

چای لیمو کیسه ای نیوشا

چای ارل گری کیسه ای نیوشا

هات چاکلت دارک نیوشا

چای سبز کیسه ای نیوشا

چای به لیمو کیسه ای نیوشا

چای پرتقالی کیسه ای نیوشا

چای آلوورا و عسل کیسه ای نیوشا

چای معطر تمشک آبی کیسه ای نیوشا

چای نعناع فلفلی کیسه ای نیوشا

چای بهارنارنج کیسه ای نیوشا

چای جنسینگ و عسل کیسه ای نیوشا

چای کرن بری کیسه ای نیوشا

چای گزنه و برگ زیتون کیسه ای نیوشا

چای رزماری و گل محمدی کیسه ای نیوشا

چای بادرنجبویه کیسه ای نیوشا

چای وانیل کیسه ای نیوشا

چای زنجبیل کیسه ای نیوشا

چای توت فرنگی کیسه ای نیوشا

چای دارچین کیسه ای نیوشا

چای زعفرانی کیسه ای نیوشا

چای کیسه ای 25 عددی نیوشا

چای نعنا کیسه ای نیوشا

چای آلبالویی کیسه ای نیوشا

چای سیب ترش کیسه ای نیوشا

کافی میکس اکسکلوسیو 20 عددی نیوشا

دمنوش مثلثی معجون رویایی نیوشا

چای هل کیسه ای نیوشا

چای ارتدکس ارل گری 450 گرمی نیوشا

دمنوش مثلثی حس خوب زندگی نیوشا

مخلوط چای سبز و نعناع فلفلی کیسه ای مثلثی نیوشا

کافی میکس 2 در 1 بدون شکر نیوشا

دمنوش مثلثی به نیوشا

دمنوش مثلثی راز سلامتی نیوشا

دمنوش ریزمیوه های قرمز نیوشا

کافی میکس 2 در 1 خامه نیوشا

چای سبز 350 گرمی دوی پک

چای ماسالا نیوشا

چای سیاه گرد (CTC) نیوشا

چای ویژه نیوشا

چای ماسالا نیوشا

دمنوش مخلوط میوه های استوایی نیوشا

چای شکسته آسام و سیلان نیوشا

چای سفید نیوشا

چای اصیل ایرانی دوی پک نیوشا

دمنوش گل گاوزبان به لیمو زیرفون سنبل الطیب کیسه ای نیوشا

چای خالص سی تی سی 160 عددی نیوشا (لفاف کاغذی)

دمنوش مثلثی رویبوس نیوشا

جعبه لوکس پذیرایی صورتی

جعبه لوکس پذیرایی نارنجی

چای اصیل ایرانی 20 عددی دوی پک نیوشا

چای سیاه شکسته و دارجیلینگ مثلثی نیوشا

چای ارتدکس ارل گری 450 گرمی دوی پک نیوشا

خرید-اینترنتی-دمنوش-نیوشا.jpg

دمنوش های نیوشا دارای اثرات فوق العاده ای مانند آرام کننده ی اعصاب، آرامش اعصاب، آرامش معده، آنتی اکسیدان، ادرار آور، استحکام دندان ها، افزایش انرژی و مقاومت بدن، افزایش ترشح صفرا، افزایش شیر مادران، افزایش قدرت باروری، افزایش میل جنسی، افزایش نشاط و انرژی، التیام بخش عملکرد مجاری تنفسی و ریه، التیام دردهای آرتروز، بر طرف کننده تپش قلب، بهبود اختلالات حرکتی ،بهبود افسردگی ،بهبود بینایی ، بهبود تنفس ، بهبود تنفس بدبو ، بهبود حافظه ، بهبود خواب ، بهبود روحیه و ضد اضطراب ، بهبود زخم معده ، بهبود سرفه ، بهبود سرماخوردگی ، بهبود سندروم روده ی تحریک پذیر (IBS) ، بهبود ضربان نامنظم قلب ، بهبود عملکرد تیروئید ، بهبود عملکرد جنسی ، بهبود عملکرد دستگاه ، گوارش ، بهبود عملکرد روده ، بهبود عملکرد عصبی- شناختی ، بهبود عملکرد قلب و عروق ، بهبود عملکرد کبد ، بهبود عملکرد کلیه ، بهبود عملکرد مجاری ادراری ، بهبود عملکرد معده ، بهبود عملکرد مغز ، بهبود عملکرد مفاصل و ماهیچه ها ، بهبود کیفیت خواب ، بهبود میگرن
پیشگیری از سرطان ، ترمیم زخم ، ترمیم و جلوگیری از پیری پوست ، تسریع کننده کاهش ، وزن ، تقویت استخوان ها ، تنظیم فشار خون ، تنظیم قند خون ، جلوگیری از بیماری لثه ، جلوگیری از فعالیت ویروس HIV ، حفاظت از دندان ها ، درمان سرماخوردگی و سرفه ، رمان سنگ کلیه ، رفع اسپاسم عضلانی ، رفع التهاب و مقابله با روماتیسم ، رفع انقباض ماهیچه  هستند. 

شما میتوانید جهت خرید اینترنتی دمنوش نیوشا و مشاهده قیمت دمنوش های نیوشا از فروشگاه آنلاین پاک تن طب دیدن فرمایید. 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

فروش ممبر تلگرام


افزایش ممبر تلگرام


یکی از چالش های مدیران کانال ها تعداد اعضا یا افزایش ممبرکانال تلگرام میباشد. هر چه تعداد اعضای یک کانال تلگرام بالاتر باشد نشان دهنده رضایتمندی و استقبال بیشتر کاربران است ار جهتی دیگر بهبود فرایند کسب و کار هر شخص یا سارمان میتوند در گروه تعداد ممبرهای کانال آن باشد. یک فروشگاه را در نظر بگیرید که محصولات خود را در کانال تلگرامیش به فروش گذاشته است. هر چقدر تعداد اعضای این کانال بیشتر باشد احتمال فروش مدیر این کانال بیشتر است. پس برای مدیر این کانال افزایش تعداد ممبر تلگرام بسیار مهم است. علاوه بر این کاهش اعضا که ریزش هم نامیده می شود امری کاملا طبیعی است و روزانه ممکن است افرادی بنا به دلایلی از جمله نامرتبط بودن محتوای کانال، عدم ارائه خدمات مناسب از طرق مدیر کانال از کانال شما خارج شوند. از اینرو هم  حفظ ممبر های موجود و هم افزایش ممبر کانال تلگرام موضوع مهمی برای هر مدیر کانال میباشد، هزینه و انرژی زیادی را به خود اختصاص می دهد. در ادامه سعی میکنیم روش و استراتژی های درست افزایش اعضا فارسی زبان و واقعی را به شما آموزش دهیم



.



روش های افزایش ممبر تلگرام


     اولین سوالی که پیش می آید این است که چطوری تعداد اعضای کانال را افزایش بدهم به طوری که این اعضا مرتبط با حوزه کاری شما باشند؟






·        خرید ممبر تلگرام 


     هنگام تاسیس کانال، شما تعدای محدودی ممبر دارید و کم بودن تعداد ممبر های ابتدایی کانال شما، ممکن است باعث عدم اطمینان سایر افراد جدید در جوین شدن به کانال شما باشد لذا برای جلب اعتماد و افزایش کلاس کاری بهتر است در ابتدا اقدام به خرید ممبر تلگرام نماید.به طور مثال از سایت : www.telegram-add-member.com      که این سایت در حوزه افزایش ممبر تلگرام     فعالیت دارد به تعداد ممبر های خود اضافه نماید    .با این شرایط شما در روز های اولیه به جای تعداد کمی ممبر میتوانید از تعداد 2 هزار ممبر شروع کنید.این سایت ها با استفاده از شماره مجازی یا به اصطلاح ممبر فیک/مجازی تعداد ممبر های شما را افزایش میدهند 



 “اگر به دنبال خرید ممبر تلگرام هستید به سایت      www.telegram-add-member.comسر بزنید         " 






·        تولید محتوا رمز موفقیت


محتوای دست اول تولید کنید. با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید محتوایی تولید کنید که نمونه ی آن در هیچ کانال دیگری نباشد. مطمن باشید در اینصورت مخاطبین وافاداری پیدا خواهید کرد و به تدریج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد    .بکی از راه های افزایش ممبر تلگرام به طور یقین تولید محتوای میباشد. تلاش کنید محتوای تولید شود تا اینکه از جای دیگری بدونه هیچ دخل و تصرفی کپی برداری شود.






·        ترقند های تلگرامی را یاد بگیرید


1-      در معرفی کانال حتما اطلاعات تماس ادمین را بنویسید. مخاطبین کانال حق دارند تا نقد و پیشنهاد خود را به گوش شما برسانند. اگر می‌خواهید از دست نوتیفیکیشن‌های گاه و بی گاه آسوده باشید، نوشتن آدرس ایمیل می‌تواند راه مناسب‌تری باشد. 



2-      قبل از ارسال پست، چند بار آن را مرور کنید و هر چقدر که می‌توانید آن را کوتاه تر کنید. اندازه مناسب برای یک پست، همان اندازه صفحه نمایش گوشی است و بهتر است که خواننده برای خواندن پست مجبور به پیمایش صفحه (اسکرول) نشود. 



3-     از قدرت تصاویر برای تاثیر گذاری بر مخاطبین به درستی استفاده کنید.این موضوع در افزایش ممبر تلگرام موثر است عکس‌ها می‌توانند در انتقال بهتر پیام به مخاطب تاثیر مثبتی داشته باشند. اما در استفاده از عکسها زیاده‌روی نکنید. به هر حال لود شدن عکس‌ها برای اینترنت کم سرعت، زمان بر است و شاید برای بعضی‌ها آزار دهنده باشد.



4-     در گوشه‌ی تصاویری که در کانال ارسال می کنید، شناسه یا لوگوی کانال خود را درج کنید. به این ترتیب هر کسی که تصویر کانال شما را کپی و منتشر کند، نام و برند کانال شما بیشتر شناخته خواهد شد.



5-     محتوای دست اول تولید کنید. با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید محتوایی تولید کنید که نمونه ی آن در هیچ کانال دیگری نباشد. مطمن باشید در اینصورت مخاطبین وافاداری پیدا خواهید کرد و به تدریج نام کانال شما زبانزد و مشهور خواهد شد.



6-     برای طبقه‌بندی موضوعی پست‌های کانال از هشتگ‌ها استفاده کنید. به این ترتیب مخاطبین کانال می‌توانند راحت‌تر مطلب یا موضوع مورد نظر خود را بیابند.



7-     برای کانال خود لوگوی اختصاصی طراحی کنید. یک لوگوی چشم نواز می‌تواند حس بهتری به مخاطبین کانال شما بدهد. توجه کنید که لوگوی کانال در لیست چت‌های مخاطبین و همیشه جلوی چشم آنها است.



8-     در انتهای هر پست‌ شناسه‌ی کانال (Channel ID) خود را بنویسید. (شناسه کانال با علامت @ شروع می‌شود). بعضی‌ از مخاطبین شما به جای ارسال مجدد (Forward) پیام‌، آن را کپی می‌کنند. با درج شناسه کانال در انتهای پست، کانال شما شانس بیشتری برای دیده شدن خواهد داشت.



9-     ارسال پست‌ها را با برنامه ی مشخصی انجام دهید. مثلا هر شب راس ساعت 11. سعی کنید این زمان را طوری انتخاب کنید که تعداد زیادی از مخاطبین وقت لازم برای خواندن مطلب شما را داشته باشند.






·        برای افزایش ممبر کانال تلگرام هزینه کنید


برای افزایش ممبر کانال تلگرام هزینه کنید. کانال های زیادی وجود دارند که از لحاظ موضوع مرتبط با کانال شما میباشند. بهتر است در ابتدا این کانال ها را شناسایی و در قسمت توضیحات کانال ای دی تلگرام و شماره تماس مدیر کانال را یاداشت سپس با مذاکره با مدیر آن کانال بخواهید لینک شما را در کانال خود قرار دهد.در این صورت مدیر آن کانال یا از شما هزینه ای بابت این کار میگیرد (اکثر کانال های بزرگ و قوی قطعا هیزنه میگیرند خیلی از سایت های فروش ممبر تلگرام از شما هزینه ای دریافت از همین راه کسب درامد میکنند) یا از شما میخواهد شما هم لینک کانال وی را در کانال خود قرار دهید به این کار تبادل گفته میشود و اکثر مدیران کانال های نوپا این روش را حتما قبول میکنند.اما به یاد داشته باشید تبادل بیش از حدباعث افت کیفیت کانال می شود و اعضا کانال را ترک می کنند.







۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

نظم دهی محیط دستشویی و طبقاتی با کاربرد تزئینی

آینه دستشویی در این سال‌ها فقط مختص آینه نیست و شامل باکس (کمد) برای نظم دهی محیط دستشویی و طبقاتی با کاربرد تزئینی و نظم دهی می‌باشد.

آینه دستشویی با نام‌های آینه پی‌وی‌سی و آینه باکس نیز در بازار شناخته می‌شوند.

استفاده از چوب و مشتقات چوبی برای سرویس دستشویی از لحاظ بهداشتی اشتباه بوده و باعث رشد قارچ و باکتری در منافذ چوب می‌شود همچنین استفاده از چوب در محیط‌های مرطوب طول عمر زیادی ندارد و بعد از گذشت مدت زمانی باد کرده و خراب می‌شودبهترین جنس برای استفاده در سرویس دستشویی صفحه‌های فومیزه (ورق پی وی سی)می‌باشد ورق‌های فومیزه به لحاظ دارا بودن سطحی صاف و صیقلی و ماهیت پلاستیکی آنآنتی باکتریان است. همچنین در تولید آینه پی‌وی‌سی تمام منافذ لبه‌های کار بتونه شده ودر نهایت یک لایه رنگ پلی ارتان نیز کل کار را پوشش داده پوشش رنگ نیز باعث یکپارچگی سطح کار می‌شود که از لحاظ بهداشتی شرایط را ایده آل می‌کند. همچنین آینه‌های دستشویی ساخته شده از پی وی سی صد در صد ضد آب بوده و در محیط‌های مرطوب تغییر حالت نمی‌دهد

شرکت صنعت و هنر تجسم با دارا بودن سه واحد تولیدی در ضمیمه تولید آینه توانسته با بیش از پنجاه مدل آینه دستشویی در اندازه و قیمت‌های مختلف نیاز طیف وسعی از هم‌وطنان را مرتفع سازد

شرکت صنعت و هنر تجسم با تکیه بر تیم خلاق و با تجربه خود، توانسته محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینه آینه روشویی به بازار عرضه کند. تیم ار ان دی شرکت در سال 95 بعد از نیازسنجی های انجام شده بر محیط دستشویی موفق به تولید محصول بدیع و تازه به نام “شاور” شد. شاور اولین آینه باکس پی وی سی بود که همراه با آینه روشویی سه آیتم لیوان ، جامایع و جای صابون رو در خودش جا داده بود. تجسم اولین شرکت تولید کننده ای بود که این مفهوم و این نیاز رو در محصولات خودش لحاظ کرد که همانطور که پیش‌بینی می‌شد بعد پیشتازی شاور دیگر شرکت ها دست به تولید چنین محصولاتی را زدند و اقلام مورد نیاز سرویس های دستشویی رو با آینه های دست شویی ادغام کردند. آینه باکس ها قالباَ در چند دسته تقسیم بندی میشوند.

برای مشاهده مدل های آینه دستشویی به سایت تجسم مراجعه کنید
http://tajasom.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

مزایای یاور

خدمات نقاشی ساختمان به نسبت سایر خدمات ساختمانی بارزترین نماینگر جلوه داخلی ساختمان است که در عین حال به نسبت سایر خدمات قیمت پائین تری هم دارد. شایان ذکر است پائین بودن هرینه نقاشی ساختمان به معنی پائین بودن کیفیت نقاشی منزل نمیباشد. بسیاری از کارفرمایان در مرحله نقاشی ساختمان بسیار حساسیت به خرج می دهند که به دلیل جلوه نمائی داخلی ساختمان این حساسیت منطقی و درست است بابد توجه داشت که نقاش ساختمان مرحله آخر کار را انجام می دهد و کیفیت کاری که در مراحل زیرین انجام شده در کیفیت کار نقاش ساختمان تاثیر مستقیم و اساسی دارد.

 شما به عنوان صاحب خانه و کارفرما باید نکاتی را مد نظر داشته باشید که بتوانید یک کار رنگی خوب را تحویل بگیرید. چون یک کار باکیقیت میتواند 7 تا 10 سال دوام داشته باشد و نیاز به دستکاری نباشد و یک کار بدونه کیفیت شما را به چالش اساسی مواجه کند که کمتر از 3 سال مجبور به رنگ آمیزی مجدد خواهید شد؛ و حتی به جای احساس آرامش به شما احساس بدی دست دهد.

مدت زمان شروع و خاتمه کار نقاش ساختمان در منزل یا محل کار شما در حالت متوسط بین 8 تا 15 روز میباشد و رنگ آمیزی ساختمان شما باید طول عمری بین 7 تا 10 سال پیدا کند. پس برای مدت یک یا دو هفته در انجام کار نقاشی ساختمان سعی کنید برای خود و نقاشتان مساله ای که باعث نارحتی و دلخوری است ایجاد نکنید

پس پیشنهاد میکنم اگر برای کارتان حساسیت دارید حتما نقاشی که به تجربه و کارش اطمینان پیدا کردید (با معرفی دوستان - اطمینان به واسطه قرارداد – بررسی سوابق کاری – اتحادیه نقاشان ساختمان ) را انتخاب کنید تا به نقاشی ساختمان اطمینان داشته باشید چون اگر نقاشی را انتخاب کنیدکه به خدماتش به اطمینان نرسیده باشید؛ مطمنا برای خود و نقاشتان چند روزه ناخوشایند و چندین سال شک به کیفیت کارش را مهیا مکینید. .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

زندگی پژوهی وسرگذشت پژوهی

همانطور که می دانیم در سالهای اخیر در زمینه پژوهش در مقوله های شهید پژوهی ، زندگی پژوهی و سرگذشت پژوهی توجه بسیاری شده است. و این توجهات بیشتر از سمت نظام آموزش و پرورش می باشد.نظام کنونی آموزش و پرورش با تاکید بر اهمیت تحقیق و پژوهش در زمینه های شهید پژوهی ، زندگی پژوهی و سرگذشت پژوهی تلاش دارد بر اهمیت این فاکتورها در نظام تعلیم و تربیت بیفزاید و همچنین در این راستا کوششی روز افزون داشته باشد.

باید گفت اهمیت شهید پژوهی ، زندگی پژوهی و سرگذشت پژوهی از آنجا سرچشمه می گیرد که نظام آموزشی ما باید در کنار تعلیم به تربیت نیز توجه شایانی داشته باشد . و همانطور که می دانیم این مقوله ها بیشتر به امر تربیتی توجه دارند. در واقع تجربیات تربیتی کسب شده ناشی از شهید پژوهی ، زندگی پژوهی و سرگذشت پژوهی کمک بسیار شایانی به معلمین ، دانش آموزان و سایر فرهنگیان می نماید.

نظام آموزشی کشور با بهره گیری از این مقوله ها تصمیم دارد به شرح و بسط زندگی شهدا و گرفتن نتایج تربیتی از آنها از طریق خواندن وصیت نامه شهدا و همچنین کسب تجربه از طریق خواندن داستان های تربیتی در قالب زندگی پژوهی بپردازد. همچنین سرگذشت پژوهی نیز فراگیری درس های تربیتی از سرگذشت و بیوگرافی شهداست که میتواند راهگشای ما در این امر باشد.

در واقع پژوهش هایی مثل شهید پژوهی ، زندگی پژوهی و سرگذشت پژوهی حرفه ستوده ایست ولی به انرژی زیادی نیاز دارد . پژوهش مقوله ای است که با آن انسان هرگز دست از آموختن بر نمی دارد و این آموخته ها نه تنها شامل چیزهایی است که بر وفق مراد هر فردی است ، بلکه در برگیرنده فجایع و ناکامی های زندگی نیز می باشد . حتی معلمین با تجربه نیز گاهی اوقات اذعان دارند که برای اجتناب از رکورد و ایستایی ، نیاز به تشویق و تقویت در راستای پژوهش است . در اینگونه پژوهش ها باید سعی شود که روح مطالبی را برای آنان بیان کنیم که واقعأ آرزو می کنیم ای کاش هنگامی که برای اولین مرتبه به پژوهش پرداختیم ، کسی آنها را برای ما بازگو می کرد . زیرا بسیاری از نگرانی های ما را رفع می کرد و همچنین می توانستیم به طور قابل ملاحظه ای در وقت صرفه جویی کنیم و مطمئنأ دانش آموزان می توانستند استفاده بهتری از ما داشته باشند .

با توجه به آنچه گفته شد بانک فایل پژوهشی معلمان اقدام به تهیه پکیج طلایی شهید پژوهی ، زندگی پژوهی وسرگذشت پژوهی نموده است. امید است به یاری خدا معلمان عزیز بتوانند از این پژوهش ها در راستای بهینه سازی امر تدریس بهره گیری کنند.

بانک فایل پژوهشی معلمان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا

فیلم آموزش ماتریکس در طراحی طلا و جواهر با رایانه

آموزش طراحی طلا و جواهر، برای ورود به بازار طراحی طلا و جواهر الزامی است. آموزش های آنلاین طراحی طلا و جواهر با فیلم های آموزشی شیوه ای نوین در یادگیری حرفه ای است که در بین هنرجویان بسیار محبوب شده است. نرم افزارهای متعددی برای آموزش طراحی طلا و جواهر عرضه شده که از این میان ماتریکس بیش ازنرم افزارهای دیگر طرفدار پیدا کرده است. فیلم آموزش ماتریکس هم اکنون توسط طراح بین المللی طلا و جواهر” سالار پور ایمانی” آماده ارائه به هنرجویان است. برای حضور در بازار طراحی طلا و جواهر اولین گام ها را محکم بردارید. آموزش فیلم ماتریکس یک راه تضمین شده برای ورود به دنیای حرفه ای های طلا و جواهر است.
طراحی جواهرات با ماتریکس

ماتریکس چیست؟

تری دی مکس ، آرت کم، راینو سالیدورک و ماتریکس برخی از نرم افزارهای کاربردی در حوزه طراحی طلا و جواهر هستند که هر کدام قابلیت های مختلفی را دارا هستند. نرم افزار ماتریکس ( Matrix ) همواره بیش از ابزارهای دیگر در بین هنرجویان محبوب بوده است. علت محبوبیت ماتریکس سهولت یادگیری و ابزارهای حرفه ای موجود در این نرم افزار است. در واقغ هنرجویان می توانند همه نکات حرفه ای را از طریق فیلم آموزش ماتریکس به سادگی فرا گفته و مقدمات ورود به بازار طراحی طلا و جواهر را به درستی پایه ریزی کنند.

نرم افزار طراحی طلا و جواهر ماتریکس دارای ابزارهای دیجیتالی کاملی است که برای طراحی و مدلسازی سنگ های قیمتی و فلزات با ارزش مورد نیاز است. فضای ماتریکس شباهت زیادی به دنیای واقعی داشته و طراح کنترل کاملی بر روی جوانب مختلف کار خواهد داشت. سفارشی سازی محیط کار، ارائه آیتم های زیبا، پیش نمایش طرح نهایی، تبدیل طرح های دو بعدی به سه بعدی و سرعت در طراحی از ویژگی های انحصاری ماتریکس است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

رایکانس با دارا بودن تمامی تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی "رایکانس"
گروه طراحی، مشاوره و مهندسی “رایکانس” با تجربه سال‌ها حضور حرفه‌ای در حوزه غرفه سازی نمایشگاهی و دکوراسیون داخلی، با اجرای پروژه‌های متعدد و همچنین خلاقانه با حداکثر اثربخشی در مخاطبان و برخورداری از نیروهای متخصص، مجرب و خوش فکر به فعالیت می پردازد. رایکانس با ساختار مهندسی قوی، توانایی‌های مدیریتی بالا، تیم اجرایی مجرب و متخصص، امکانات و تجهیزات مدرن، قادر است خدماتی با کیفیت رقابتی و بهای مناسب در زمانی کوتاه به مشتریان ارائه دهد.

فعالیت‌های رایکانس به طور اختصاصی در حوزه غرفه سازی و دکوراسیون نمایشگاهی در 5 گروه اصلی زیر متمرکز شده است::
1.طراحی و ساخت خلاقانه غرفه‌های خودساز
حضوری قدرتمند با خلق فضایی خاطره‌انگیز و بیادماندنی!
دیدگاه رایکانس توجه به جدیدترین سبک‌های مدرن معماری جهانی است؛ طرح‌های خلاقانه و تاثیرگذار.
تیم ایده‌پردازی و طراحی رایکانس، با تلفیق تجربه، خلاقیت و شناخت هنر معماری و مخاطب ایرانی، آثاری متنوع و در عین حال منحصر به فرد برای هر برند طراحی می‌نماید تا تصویری خاطره‌انگیز و بیادماندنی از برند شما در ذهن مخاطبانتان باقی مانده و خواست شما از آن نمایشگاه را برآورده سازد.

2.طراحی و ساخت غرفه‌ با سیستم‌های پیش‌ساخته
غرفه‌سازی با سیستم پیش‌ساخته ایجاد فضایی است که بصورت هم شکل برای استقرار کلیه مشارکت‌کنندگان ساخته شده و امکان افزودن تجهیزات، مبلمان و تبلیغات محیطی به فضای غرفه نیز وجود دارد. در این نوع غرفه‌سازی با طراحیِ خلاقانه محیط، تمام امکانات لازم برای یک حضور موثر، جذاب و باصرفه اقتصادی در اختیار شما قرار می‌گیرد. 

3.طراحی و ساخت غرفه‌های ترکیبی (خودساز و پیش‌ساخته)
غرفه‌سازی ترکیبی راهکاری مناسب برای شرکت‌کنندگانی است که به صورت گروهی در مناسبت‌ها حضور می‌یابند و یا به صورت مکرر و دوره‌ای در نمایشگاه‌های گوناگون شرکت می‌نمایند. این نوع غرفه‌ها در طراحی و ساخت از یک ایده کلی تبعیت نموده و به صورت هم‌شکل و با ترکیب دو روش غرفه‌سازی خودساز و پیش‌ساخته طراحی و ساخته می‌شوند. 

4.طراحی و ساخت خلاقانه استندهای تبلیغاتی
شاخص کردن یک محصول در فضاهای نمایشگاهی و همچنین طراحی و ساخت ابزاری که با این فضا سازگار بوده و با اشغال کمترین فضا و حداکثر جذابیت، بتواند تبلیغات یا محصولات شما را در معرض نمایش مشتریان قرار دهد، نقش موثری در توسعه فروش نمایشگاهی خواهد داشت؛ یکی از این ابزارها استندهای تبلیغاتی هستند!
طراحی و ساخت استندهای تبلیغاتی و نمایش محصول خلاقانه، جذاب و اثربخش یکی دیگر از توانمندی‌های رایکانس است.

5.تامین تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی
رایکانس با دارا بودن تمامی تجهیزات و ملزومات نمایشگاهی در انبار مرکزی خود، مجموعه‌ای کامل و باکیفیت از تمامی وسایلی که برای برگزاری و یا شرکت در یک نمایشگاه لازم دارید را فراهم آورده است.

رایکانس هم اکنون با فعالیت در کلیه سایت های نمایشگاهی شهرستان ها و تهران از جمله نمایشگاه بین المللی تهران، برج میلاد، هتل المپیک، مصلی امام خمینی (ره)، سالن همایش های رازی، پژوهشگاه نفت، سالن حجاب، بوستان گفتگو و ... همگام با استاندارد های بین المللی و همراه با کلیه نام های تجاری و شرکت های معتبر می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci

امکان گوش به زنگ در سایت ایگرد

خرید راحت، ارزان و مطمئن از آمازون 
در میان خرده‌فروشی‌های آن‌لاین دنیا، نام آمازون بزرگترین و معتبرترین برند به حساب می‌آید. فروشگاهی که در ابتدا یک کتاب‌فروشی اینترنتی بود اما امروز تبدیل به متنوع‌ترین سایت سفارش آن لاین کالاها شده است. به علاوه در این سال‌ها مزایای خرید از آمازون، مانند قیمت‌ها و تخفیفات مناسب، زمان تحویل سریع و ضمانت اصالت کالاها به طور مستمر در حال بهبود بوده است.
از آنجاییکه بستر اصلی فروشگاه آمازون در ایالات متحده قرار دارد، انجام خرید مستقیم برای کاربران ایرانی این سایت به سختی امکان‌پذیر است. چراکه هم برای انجام تراکنش مالی سفارشات با استفاده از کارت‌های بانکی بین‌المللی و نیز ارسال کالاها از آمازون به ایران محدودیت‌های شدیدی وجود دارد و با هزینه‌های گزافی همراه است. برای حل این مشکل، سایت ایگرد به کمک شهروندان ایرانی آمده است و امکان خرید آسان انواع کالاها از آمازون امریکا را با قیمت مناسب و صورت مستقیم تا تحویل درب منزل در ایران فراهم نموده است. برای سفارش کالا از طریق سایت ایگرد کافی‌ست ابتدا محصول یا برند مورد نظر خود را در سایت آمازون جست و جو کنید و پس از انتخاب آن، لینک مربوط به محصول را کپی نموده و در قسمت مشاهده محصول سایت ایگرد قرار دهید و قیمت نهایی آن را به ریال مشاهده کنید. برای ملاحظه‌ی جزئیات دقیق نحوه کار با سایت ایگرد می‌توانید ویدئوی زیر را تماشا کنید:
https://www.aparat.com/v/s63K8


پس از انتخاب محصول و پرداخت هزینه با درگاه‌های بانکی داخلی، انجام سایر امور مانند پرداخت ارزی، پیگیری ارسال مرسوله‌ها، حمل محصول و تحویل آن تا درب منزل شما تماماً بر عهده‌ی ایگرد خواهد بود.


اما چه کالاهایی را باید از آمازون خریداری کنیم؟
شاید تصور عمومی در جامعه این باشد که با توجه به نوسانات ارزی، خرید از آمازون مقرون‌به‌صرفه نیست. اما واقعیت این است که اگر کمی هوشمندانه انتخاب کنید، خرید از آمازون می‌تواند حتی ارزان‌تر از نمونه‌ی آن کالا در ایران باشد. 
به صورت کلی خرید سه دسته از کالاها از آمازون توصیه می‌شود؛ اول، کالاهایی که در ایران وجود ندارند و مورد نیاز شما هستند. دوم، کالاهایی که اطمینان از اصالت آن‌ها اهمیت زیادی دارد و سوم، کالاهایی که در آمازون مشمول تخفیف‌های ویژه شده اند. به عنوان مثال در ماه گذشته یکی از برندهای معروف و گران‌قیمت ساعت مچی، در وب‌سایت آمازون حدود 50 درصد تخفیف خورد! انواع پوشاک، کیف و کفش و لوازم الکترونیکی نیز معمولاً با تخفیفات خوبی در آمازون به فروش می‌رسند که برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی بهره‌مندی از این مزایا می‌تواند به وبلاگ ایگرد سری بزنید.


گوش به زنگ باشید
ممکن است در مواقعی قیمت فعلی یک کالا، مناسب به نظر نرسد اما شما مایل باشید که همان کالا را با قیمت بهتری تهیه کنید. در این حالت می‌توانید در صفحه‌ی مشاهده‌ی محصول در سایت ایگرد، از امکان گوش به زنگ استفاده کنید و قیمت مد نظر خود را در سایت وارد نمایید. از این لحظه به بعد ایگرد قیمت آن محصول را به صورت خودکار رصد می کند و چنانچه قیمت آن محصول به اندازه‌ی مورد نظر شما کاهش یابد، این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

محاسبه‌ی هزینه، چگونگی پرداخت و اصالت محصول 
پس از انتخاب محصول و نهایی کردن سفارش، شما با وارد شدن به درگاه اینترنتی بانک، مبلغ را به صورت ریالی واریز می‌نمایید. این هزینه شامل قیمت خود کالا، هزینه‌‌های حمل، هزینه‌های مربوط به عوارض و ... می‌باشد و تحویل محصول تا درب منزل شما بدون هیچ هزینه‌ی اضافی خواهد بود. به این معنی که پس از انجام پرداخت، هیچ تغییری در هزینه‌های مشتری ناشی از نوسانات ارزی یا تغییرات قیمت در آمازون و ... به وجود نخواهد آمد.
در نهایت باید تاکید کنیم که خرید از ایگرد به معنای تضمین اصالت و سلامت کالای تحویلی به مشتریان است. بنابراین چنانچه به هر دلیلی کالایی به صورت سالم و به همان شکلی که سفارش داده شده بوده است به دست مشتری نرسد، ایگرد متعهد به سفارش مجدد همان محصول و یا عودت کامل وجه پرداختی توسط مشتری خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
postci postci